Ново

Johnон Греј

Johnон Греј


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Johnон Греј, син на столар и првото од деветте деца, е роден во Бетнал Грин, Лондон, на 2 март 1866 година. Го напуштил училиштето на тринаесет години и работел како метал-работник во Кралскиот Арсенал. Го продолжи своето образование на вечерните часови, а на шеснаесет години положи испит за државна служба и стана службеник во Поштата.

Во 1888 година, Греј најде работа во Библиотеката на Форин офисот. Следната година Чарлс Рикетс (1866-1931) и Чарлс Шенон (1863-1937) го основаа списанието The Dial. Греј придонесе статија за Едмонд де Гонкур и бајка, Големиот црв, во првото издание. Оскар Вајлд се заинтересира за списанието и набргу потоа се сретна со Греј. Писателот Френк Либич присуствуваше на вечера во 1889 година на која беа присутни Вајлд и Греј.

Вајлд се зауби во Греј. Ричард Елман, авторот на Оскар Вајлд (1988), се расправаше: „Се претпоставуваше дека Вајлд и Греј се loversубовници, и се чини дека нема причина да се сомневате во тоа“. Вајлд подоцна го опиша Греј како: „Прекрасно згоден, со неговите фино искривени црвени усни, неговите искрени сини очи, неговата остри златна коса. Имаше нешто во неговото лице што го натера да му веруваме одеднаш. Целата искреност на младоста беше таму , како и целата страсна чистота на младоста. Човек почувствува дека се чувал без дамка од светот “. Заеднички пријател, Лајонел Johnsonонсон, рече дека има „лице на петнаесетгодишно момче“. Georgeорџ Бернард Шо се присети дека тој бил „еден од пожарните ученици на Вајлд“.

Сликата на Доријан Греј од Оскар Вајлд се појави во Месечно списание на Липинкот на 20 јуни 1890 година. Приказната раскажува за еден млад човек по име Доријан Греј (Johnон Греј), кој е насликан од Василиј Хелворд. Уметникот е фасциниран од убавината на Доријан и се в infубува во него. Лорд Хенри Вотон се среќава со Доријан во студиото на Хелвард. Постапувајќи за нов хедонизам, Вотон сугерира дека единствените работи што вреди да се следат во животот се убавината и исполнувањето на сетилата.

Кога Доријан Греј го гледа портретот, тој забележува: "Колку е тажно! Growе остарам, ужасно и страшно. Но, оваа слика ќе остане секогаш млада. Никогаш нема да биде постара од овој ден во јуни ... Ако беа само на друг начин! Да бев јас кој требаше да биде секогаш млад, и сликата што требаше да старее! За тоа - за тоа - ќе дадам с!! Да, нема ништо во целиот свет што не би го дал ! Би ја дал душата за тоа! " Во приказната желбата на Доријан е исполнета.

Ричард Елман тврди: "Да се ​​даде името на Греј на јунакот од неговиот роман беше форма на додворување. Вајлд веројатно го именуваше својот херој не за да посочи на модел, туку да му се додворува на Греј идентификувајќи го со Доријан. Греј го зеде навестувањето, и во писма до Вајлд се потпиша Доријан. Нивната интимност беше заеднички разговор ". Како резултат на тоа, некои критичари веруваа дека книгата, именувана по неговиот verубовник, промовира хомосексуалност. Чарлс Вибли го обвини Вајлд дека пишувал за „никој, освен забранети благородници и изопачени телеграфски момчиња“. На 30 јуни 1890 година Дејли Хроникал сугерираше дека приказната на Вајлд содржи „еден елемент ... кој ќе го извалка секој млад ум што доаѓа во контакт со него“. Скотскиот Обсервер праша зошто Вајлд мора да „проголта во купишта“?

Вајлд беше загрижен од сугестиите дека се обидува да промовира незаконски чин. Тој одлучи да го претвори расказот во роман со додавање на шест поглавја. Исто така, ја искористи можноста да отстрани некои пасуси што укажуваа на тоа Сликата на Доријан Греј беше за хомосексуална убов. Вајлд, исто така, додаде Предговор што беше серија афоризми што се обиде да одговори на некои од критиките на оригиналната приказна. Ова вклучува: „Не постои нешто како морална или неморална книга. Книгите се добро напишани, или лошо напишани“.

Изменетата верзија на Сликата на Доријан Греј беше објавено од Вард, Лок и Компани во април 1891 година. Повторно приемот беше крајно непријателски. Самуел Хенри eyејс побара во Свети Jamesејмс весник книгата да биде изгорена и навестена дека нејзиниот автор е повеќе запознаен со хомосексуалноста отколку што требало да биде. Единствениот добар преглед беше од неговиот пријател, Волтер Патер, во КнижникНа Водечката книжарница во земјата, В. Х. Смит одби да складира, како што рече, „гнасна книга“.

Првата збирка стихови на Грејс, Сребрени точки, објавено е во 1893 година. Вклучуваше шеснаесет оригинални песни и тринаесет преводи од Пол Верлен, Стефан Маларме, Артур Рембо и Шарл Бодлер. Ова беше проследено со Духовни песни (1896) што покажува дека ги прифаќа вредностите на Римокатоличката црква.

Во 1898 година, Греј се преселил во Рим, каде што студирал за свештенство. Бил ракоположен на 21 декември 1901. Служел како свештеник во Единбург во црквата Свети Патрик. Тој, исто така, развил блиска врска со Марк-Андре Рафалович, богат поет кој бил свештеник во црквата Свети Петар во Морнингсајд.

Johnон Греј почина на 14 јуни 1934 година.

Да се ​​даде на херојот на неговиот роман името Греј беше форма на додворување. Нивната интимност беше вообичаен разговор, бидејќи по состанокот на Рајмеровиот клуб за 1 февруари 1891 година, каде што Греј читаше и Вајлд се појави да слуша, Лионел Johnsonонсон и Ернест Доусон и двајцата алудираа на тоа ... Се претпоставуваше дека Вајлд и Греј биле loversубовници, и се чини дека нема причина да се сомневате во тоа.


Историја на соседството

Синџирот на настани што доведе до развој на паркот Ирвинг започна во 1843 година кога мајор Нобл купи земја од 160 акри од Кристофер Л. Ворд, врз која Нобл основа фарма. Границите на таа фарма денес би биле Монтроус на север, паркот Ирвинг на југ, Пуласки на исток и Костнер на запад. Куќата на големата Нобл на источната страна на Елстон, јужно од Монтроуз, се удвои како таверна Блекторн, служејќи им на патниците кои доаѓаат и доаѓаат од градот Чикаго по патот Северозападен Планк (Елстон). По многу години успешно земјоделство, Нобл ја продал фармата и се пензионирал во округот Мекхенри. Четворица мажи од Newујорк – Чарлс Т. Рејс, S.он С. Браун, Аделберт Е. Браун и Johnон Вилер – ја купија фармата во 1869 година за 20.000 долари.

Кратко потоа, тие купија дополнителен тракт од 80 хектари веднаш јужно од фармата Нобл од Johnон Греј за 25.000 американски долари. Оваа парцела, ограничена со патот Ирвинг Парк на север, Грејс на југ, Пуласки на исток и Костнер на запад, беше дел од неговата оригинална фарма од 320 акри. Намерата на мажите беше да продолжат со земјоделството, но откако го видоа успехот на приградските заедници кои неодамна беа отворени за населување, тие одлучија да го поделат своето земјиште и да создадат ексклузивно предградие на седум милји од градот.

Постигнат е договор со Chicago & amp North North Railroad, дозволувајќи им на нивните возови да застанат во паркот Ирвинг доколку програмерите изградат станица. Ова беше направено и станицата, с still уште на истата локација, продолжува да им служи на жителите на населбата и денес. Оригиналното име избрано за предградието беше “Ирвингтон ” по авторот Вашингтон Ирвинг, но беше откриено дека друг град во Илиноис веќе го користел името, па затоа името “Ирвинг парк ” беше усвоено.

Оригиналните програмери изградија значителни куќи долж булеварот Ирвинг Парк помеѓу 1870 и 1874 година. Оттогаш сите се срамнети со земја, со исклучок на палатата Стивен А. Рајс, која беше преместена на почетокот на векот и сега се наоѓа на 3945 N. Трип. Друг ран дом, изграден за Ераст Браун, татко на Johnон и Аделберт, исто така останува во 3812 Н. Пуласки, иако во голема мера изменет. Пожарот во Чикаго од 1871 година, кој се гледаше од куполите на неколку домови, донесе прилив на нови жители кои изградија многу уникатни, но малку помалку претенциозни домови.

Во 1872 година, првата црква во областа, холандската реформирана црква и друштво на паркот Ирвинг, била изградена на југоисточниот агол на Килер и Бел Плајн. Остана единствениот дом за богослужба 13 години. Зградата беше целосно преуредена во 1908 година, според плановите на познатиот архитект Елмер Ц. Јенсен. До крајот на 20 век, беа основани собранија што ги претставуваат епископалците, методистите, учениците на Христос, католиците и баптистите.

Во 1880 -та и#8217 -та година, жителите почнаа да пропуштаат некои од предностите што ги оставија зад себе во градот и во 1889 година, заедницата, заедно со остатокот од општината Jeеферсон, беше припоена кон Чикаго. Водата со цевки до областа од езерото Мичиген, воспоставувањето на противпожарна служба и трамвајската служба долж главните улици беа некои од подобрувањата што се случија во текот на првите години по анексијата.

Над 200 домови беа изградени во првобитната поделба во првите 20 години. Неколку дополнувања на паркот Ирвинг во голема мера го зголемија предградието од 240 акри. Грејленд, отворен за населување во 1874 година, се протега на запад од Костнер до Цицерон, помеѓу паркот Ирвинг и Адисон. Поделено од Johnон Греј, првиот републикански шериф од округот Кук, на дел од неговата огромна фарма, растеше околу станицата Грејленд на железничката пруга Милвоки, која и денес е во активна употреба. Првиот дом на Греј изграден во 1856 година на 4362 W. Грејс преживува денес во извонредна состојба на зачувување и е најстарата куќа во паркот Ирвинг. Греј подоцна изгради куќа на северозападниот агол на Милвоки и Ловел за да го одрази неговото новооткриено богатство, и тоа беше изложба на заедницата. Водоводот во затворен простор со златни тела, егзотично дрво и скапи џамлии го истакна неговиот дом. Срамнето е околу 1915 година.

Три поделби источно од Пуласки доведоа до развој на областа во доцните 1890 и#8217. Вест Вокер се наоѓа помеѓу Ирвинг Парк Роуд и Монтроус и се карактеризира со големи семејни домови во доцните викторијански, четворни и преродбени стилови. Областа јужно од Ирвинг Парк Роуд беше развиена од Самуел Грос и беше позната како “Грус булевар додаток на Ирвинг парк. ” Станбениот фонд е сличен на оној на Вест Вокер. Делот помеѓу Адисон и Авондејл е развиен како „Дополнување на Вила“ во паркот Ирвинг и#8221 и се состои од многу уникатни домови во стилот на занаетчии и бунгалови, кои се пред улиците во булеварскиот стил. Вилата е официјален обележје на Чикаго.

Во 1910 година, жителите на паркот Ирвинг основаа свој парк -област и создадоа осум локални паркови, од кои најголем е Паркот на независноста. Се смета за еден од најубаво уредените маалски паркови во градот долги години, Паркот на независноста, исто така, служеше како место за локални прослави на Четврти јули. Овој годишен настан имаше парада по булеварот Ирвинг парк, во која беа вклучени стотици деца, атлетски настани, концерт на групата и награден приказ на огномет. Во 1933 година, паркот Ирвинг парк се спои со округот Парк Чикаго. Паркот Ирвинг продолжи да расте постојано во текот на првите децении на дваесеттиот век. Неколку големи станбени згради со разновидна ограда од ковано железо, фонтани и детали за теракота беа изградени првенствено северно од булеварот Ирвинг парк.

Во депресијата и воените години, многу од поголемите домови се претворија во куќи за соби и куќи со две семејства. Просперитетот по војната беше намален кога се дозна дека северозападниот (Кенеди) автопат ќе пресече директно низ срцето на паркот Ирвинг. Ова резултираше со раселување на многу жители и губење на многу домови и бизниси. Во текот на 1960 -тите и#8217 -тите, станбените згради заменија неколку поголеми домови долж Кејстоун, Кедвале и Килер северно од експресниот пат.

Во раните 1980 -ти и#8217 -та година беше забележано повторно раѓање за паркот Ирвинг, бидејќи пошироката публика ги откри прекрасните домови и богатата историја на областа. Историското друштво Ирвинг парк е формирано во 1984 година за да помогне во зачувувањето на ова наследство и незаменливата архитектура, која опстојувала од најраните денови во нашата историја. Од тоа време, многу домови се обновени и многу други реставрации се во тек. Многу од домовите изградени во 1870 -те и#8217 -тите и 1880 -тите и#8217 -тите преживеале денес. Истражувањето на волонтерите на Историското друштво Ирвинг парк документираше неколку стотици згради во употреба, кои постоеја пред 1894 година. Некои остануваат недопрени, некои се малку изменети, а други задржуваат само навестување за нивниот поранешен викторијански сјај.

Комбинираните напори на жителите на паркот Олд Ирвинг помагаат да се врати нашата заедница во првобитната слава и во она што се нарекува “a предградие во градот ”.


Johnон Греј: Дали човечкиот напредок е илузија?

Сакаме да мислиме дека бранот на историјата е незапирлив марш од варварство до цивилизација, со тоа што луѓето “ напредуваат ” од една фаза до друга преку постепен процес на просветлување. Современите хуманисти како Стивен Пинкер силно се расправаат за овој метод на размислување.

Еден од водечките предизвикувачи на тој тип на размислување е англискиот писател и филозоф Johnон Греј, идиосинкратски автор на книги како сламени кучиња: мисли за луѓето и другите животни, душата на марионетката и тишината на животните.

За Греј, концептот на “прогрес ” е поблиску до илузија, или уште полошо заблуда на модерното време. Цивилизацијата не е постојана состојба на постоење, туку нешто што може брзо да се повлече за време на стрес.

Тој ја истакнува својата основна идеја во предговорот за сламени кучиња:

Кучиња од слама е напад врз незамисливите верувања на луѓето што размислуваат. Денес, либералниот хуманизам има сеопфатна моќ што некогаш ја поседуваше откриената религија. Хуманистите сакаат да мислат дека имаат рационален поглед на светот, но нивната основна верба во напредокот е суеверие, подалеку од вистината за човечкото животно отколку која било религија во светот.

Надвор од науката, напредокот е едноставно мит. Кај некои читатели на Сламени кучиња се чини дека ова набудување предизвикало морална паника. Сигурно, прашуваат тие, никој не може да го доведе во прашање централниот напис на верата на либералните општества? Без тоа, нема ли да очајуваме? Како треперените Викторијанци преплашени да ја загубат својата вера, овие хуманисти се држат до брокатот прогресивна надеж изеден од молци. Денес верските верници се повеќе слободоумни. Поттикнати на маргините на културата во која науката тврди дека има авторитет над целото човечко знаење, тие мораа да негуваат способност за сомневање. Спротивно на тоа, секуларните верници - држени цврсто според конвенционалната мудрост од тоа време - се под контрола на неиспитани догми.

А што се, моли се, какви се тие догми? Тие се бројни, но централно мора да биде човечкиот марш на науката и технологијата да создаде добро за светот. Греј не е толку сигурен: Тој смета дека науката и технологијата ги зголемуваат човештвото и брадавиците и сите ”.

Нашите алатки ни овозможуваат да одиме на Месечината, но исто така и да се убиваме едни со други со голема стравопочит. Тие немаат морал поврзан со нив.

Во науката, растот на знаењето е кумулативно. Но, човечкиот живот во целина не е кумулативна активност, она што се добива во една генерација, може да се изгуби во следната. Во науката, знаењето е немешан бог во етиката и политиката, тоа е лошо, како и добро. Науката ја зголемува човечката моќ - и ги зголемува недостатоците во човечката природа. Тоа ни овозможува да живееме подолго и да имаме повисок животен стандард отколку во минатото. Во исто време, тоа ни овозможува да направиме уништување - едни на други и на Земјата - во поголем обем од кога било досега.

Идејата за напредок се потпира на верувањето дека растот на знаењето и напредувањето на видовите одат заедно- ако не сега, тогаш на долг рок. Библискиот мит за Падот на човекот ја содржи забранетата вистина. Знаењето не прави слободни. Тоа н leaves остава како што сме отсекогаш, плен на секаква глупост. Истата вистина се среќава и во грчкиот мит. Казната на Прометеј, врзана за камен за крадење оган од боговите, не беше неправедна.

Греј има прилично еретичко гледиште за самата технологија, истакнувајќи дека никој навистина не го контролира нејзиниот развој или употреба, правејќи го човештвото како група поблиску до предметите отколку мајсторите. Технологијата е и давател на добро и постојан извор на трагедија, бидејќи ја користат човечки грешни грешки.

Оние што го игнорираат деструктивниот потенцијал на идните технологии можат да го сторат тоа само затоа што ја игнорираат историјатаНа Поромите се стари колку и христијанскиот свет, но без железница, телеграф и отровен гас не можеше да има холокауст. Отсекогаш имало тирании, но без модерни превозни средства и комуникација, Сталин и Мао не можеле да ги изградат своите гулаги. Најлошите злосторства за човештвото и#8217 беа овозможени само со модерна технологија.

Постои подлабока причина зошто човештвото и#8221 никогаш нема да ја контролираат технологијата. Технологијата не е нешто што човештвото може да го контролира. Тоа е настан што го снајде светот.

Штом технологијата влезе во човечкиот живот - без разлика дали станува збор за оган, тркало, автомобил, радио, телевизија или интернет - таа ја менува на начини на кои никогаш не можеме целосно да ги разбереме.

[…]

Ништо не е повообичаено отколку да се жали дека моралниот напредок не успеал да го одржи чекорот со научното знаење. Да бевме поинтелигентни и по морални, технологијата би можеле да ја користиме само за бенигни цели. Вината не е во нашите алатки, велиме ние, туку во нас самите.

Во една смисла ова е вистина. Техничкиот напредок остава нерешен само еден проблем: слабоста на човечката природа. За жал, тој проблем е нерешлив.

Ова потсетува на идејата на Гарет Хардин дека ниеден систем, колку и да е технички напреден, не може да биде беспрекорен, бидејќи човечкото суштество во центарот на него секогаш ќе биде погрешно. (На крајот на краиштата, нашите технологии се насочени околу нашите потреби.) Дури и ако создаваме технологии за кои не ни требаат ” - ние с still уште сме грешни креатори.

Вистинскиот проблем на Греј со идејата за морален напредок, технички напредок и научен напредок се тие, дури и да се реални, би биле бесконечни. Во модерната концепција за светот, за разлика од античкото минато каде с everything се гледаше како циклично, растот нема природна точка на запирање. Тоа е само бесконечен пат кон небото. Ова се манифестира во нашата постојана презир кон безделничење.

Ништо не е туѓо за сегашното време од безделничење. Ако мислиме да се одмориме од нашите трудови, тоа е само со цел да се вратиме на нив.

Кога размислуваме толку високо за работата, ние сме погрешни. Неколку други култури некогаш го направиле тоа. Речиси за целата историја и целата праисторија, работата беше недостоинство.

Меѓу христијаните, само протестантите некогаш верувале дека делото од спасението, работата и молитвата на средновековниот христијански свет биле прошарани со празници. Античките Грци спасот го бараа во филозофијата, Индијанците во медитација, Кинезите во поезијата и loveубовта кон природата. Пигмеите на африканските дождовни шуми - сега речиси исчезнати - работат само за да ги задоволат потребите на денот и го поминуваат поголемиот дел од животот во празен д.

Напредокот ја осудува безделништвото. Работата потребна за испорака на човештвото е огромна. Навистина, тоа е неограничено, бидејќи како што се постигнува едно плато на постигнување, се наира друго. Се разбира, ова е само фатаморгана, но најлошото од напредокот не е дека е илузија. Тоа е дека е бесконечно.

Греј потоа продолжува да ги споредува нашите идеи за напредок со Сизиф засекогаш туркајќи ги похрабрите по планината.

Тој е интересен мислител, Греј. Во сите негови дела, иако тој сигурно поставува проблем со нашите сегашни начини на либерална прогресивна мисла и секако не е религиозен човек, се наоѓаат само навестувања за предложениот “добар ” поглед на светот. Човек никогаш не е сигурен дали воопшто верува во “ подобро ”.

Најблиску до советот доаѓа од заклучокот на неговата книга Тишината на животните. Која е поентата на животот ако не напредок? Едноставно да се види. Едноставно да се биде човек. Да размислува. Ние мора да се справиме со човечкиот живот онака како што секогаш сме имале.

Безбожното размислување е порадикална и минлива состојба: привремен одмор од премногу човечкиот свет, без ништо посебно на ум. Во повеќето традиции, животот на созерцанието ветува откуп од човечки карактер: во христијанството, крај на трагедијата и увид во божествената комедија во пантеизмот на ffеферс, избришување на себе во екстатично единство. Безбожниот мистицизам не може да избега од конечноста на трагедијата, ниту да ја направи убавината вечна. Тој не го распушта внатрешниот конфликт во лажната тишина на каква било океанска смиреност. С All што нуди е само битието.

Нема откуп од тоа да се биде човек. Но, не е потребен откуп.

На крајот, читањето на Греј е добар начин да се предизвикате да размислите за светот на поинаков начин и да ги испитате своите догми. Дури и најценетиот од сите.


Немилосрдните домаќини возат поклонување во пресрет на коронавирусот

Мај 2020 година: Немилосрдната црква одржа богослужба за возење надвор со возила за време на пандемијата на коронавирус, така што црквата може да се фокусира на „обожавање на Бога и почитување на нашите избрани службеници кои ни рекоа да одржуваме социјална дистанца“, рече Греј за време на почетокот на службата.

Април 2020 година: Судија од округот Гринвил и нареди на Немилосрдната црква да и плати на Црквата за откуп секој недостаток на спорната месечна кирија од преземањето на кампусот во Гринвил во 2018 година и барем додека не се одржи судењето на поротата во случајот на иселување на мега -црквите.

Март 2020 година: Немилосрдната црква им подари намирници специјално на оние погодени од СОВИД-19.

Февруари 2020 година: Документите на судот се поднесуваат во случајот на откупување-Немилосрдно иселување, во кој е детално прикажано предавање на мега-црква што не помина како што беше планирано.

Јануари 2020 година: Црквата за откуп поднесе барање за иселување против Немилосрдната црква на Johnон Греј, тврдејќи дека Немилосрдните не ги извршиле сите плаќања за да ги покријат трошоците за имотот.

Декември 2019 година: Црквата за откуп Пасторот Рон Карпентер се закани дека ќе ја истера Немилосрдната црква.


Johnон Греј, поранешен претседател на Националниот центар Отри на американскиот Запад, именуван за директор на Националниот музеј за американска историја

Johnон Греј, основачки претседател на Националниот центар Атри на американскиот Запад, консолидација на три културни организации во Лос Анџелес и Денвер, е назначен за директор на Елизабет МекМилан на Националниот музеј за американска историја Смитсонијан и rsquos, на 23 јули. Греј беше познат за неговото водство во банкарството и владината служба с until додека не стана директор на Музејот Отри за западното наследство во Лос Анџелес. Тој го зголеми музејот и мисијата и обемот на музејот и, во 2002 година, го спои музејот со музејот „Колорадо и жени на Западот“, а во 2004 година, со најстариот музеј во Лос Анџелес и rsquo, југозападниот музеј на американскиот Индијанец. Новата организација стана Националниот центар Атри на американскиот Запад со седиште во Лос Анџелес.

& ldquoЈон доаѓа во Музејот на американска историја со евиденција за трансформација на организациите што ги предводеше, и рече rdquo Ричард Курин, шеф на комисијата за пребарување и потсекретар за историја, уметност и култура на Смитсонијан. Тој зеде музеј на американскиот Запад, вклучително и колекциите на Geneин Атри и го претвори во институција што претставува поширока, инклузивна и комплицирана визија за американскиот Запад. Тој се вклучи во извонредни научници, поддржа сериозни истражувања и изложби и робусни образовни активности. & Rdquo

Секој што знае музеи ќе знае дека ова беше големо достигнување, поддржано од проширениот одбор на доверители и голема кампања за капитал предводена од Johnон, додаде ркуо Курин. Тој е ентузијастички и интелектуално iousубопитен и поддржува научни истражувања што им служат на јавните програми и ги прикажува точно особините што ги сакавме за директор на нашиот американски историски музеј на Националниот трговски центар. & rdquo

Националниот центар Атри има повеќе од 500.000 објекти, персонал од 130 членови и годишен буџет од околу 16 милиони долари. Таа е акредитирана од Американското здружение на музеи и се здоби со национално значење за време на мандатот на Греј и rsquos.

Греј помина 25 години во комерцијално банкарство, служејќи како извршен потпретседател на Првата меѓудржавна банка на Калифорнија во Лос Анџелес од 1987 до 1996 година. Работеше за администрација за мали бизниси во Вашингтон, две години, 1997 до 1999 година и кога се пресели назад во Западниот брег да служи како претседател и извршен директор на Музејот Атри во Лос Анџелес. Ова беше почеток на неговата кариера во непрофитни културни организации, што кулминираше со создавањето на Националниот центар Атри на американскиот Запад, формиран со спојување на три организации.

Тој се пензионираше од Националниот центар Атри кон крајот на 2010 година и во моментов живее во Ново Мексико.

Греј има диплома и rsquos диплома од C.W. Post College на Универзитетот Лонг Ајленд и магистер по бизнис администрација од Универзитетот во Колорадо. Моментално е запишан во програмата за мајстор и rsquos по источна класика од колеџот Свети Јован и Рсквос во Санта Фе.

„Голема чест е да бидам избран за управник на нашите национални богатства“, рече Греј. Учењето и разбирањето на нашите заеднички истории како Американци се од витално значење за живеење и развивање на американското искуство. & rdquo

Секретарот на Смитсонијан, Вејн Клоф, рече: „lон собра три организации со различни мисии, раководство и одбори, за да формира еден нов центар чија мисија е да ја раскаже приказната за американскиот Запад како место создадено од каубојци, Индијанци, жени, кинески работници, Мексиканци и многу други. Неговата страст за американската историја и стипендија е очигледна, и тоа е она што ќе го направи одличен лидер за нашиот американски историски музеј. & Rdquo

Клоф го закажа состанокот врз основа на препораките дадени од комисијата за пребарување, предводена од Курин, во која беа вклучени и претседателот на управниот одбор на Американскиот музеј за историја, Roон Роџерс, член на управниот одбор Ник Таубман и поранешните членови на персоналот на музејот, Смитсонијан, Дорис Мацуи (Калифорнија), Judудит Градвол, Марвета Перез и директорот на Националниот музеј за афроамериканска историја и култура Jeефри Стајн, Лони Бунч, директор за унапредување на Смитсонијан и rsquos, inини Кларк и Нина Арчабал, поранешна директорка на историското друштво во Минесота.

Греј го наследи Брент Глас, кој се пензионираше како директор во август 2011 година. Марк Пахтер, поранешен директор на Националната галерија Смитсонијан и rsquos, служеше како привремен директор од минатиот август.

Греј ќе надгледува 234 вработени, буџет од повеќе од 34 милиони американски долари и обновување на музејот и 120.000 квадратни метри западно изложбено крило со своите нови изложбени простории, внатрешни јавни плоштади, сала за музика за настапи во живо, модерен образовен центар и галерија за Лемелсоновиот центар за пронајдок и иновации.

Пахтер го надгледуваше отворањето на осум изложби, нови јавни програми и посетеност на рекорди (музејот оваа година е наменет за 5 милиони посетители). Изложбите вклучуваа и 11 септември: Сеќавање и размислување, што им овозможи на посетителите интимен поглед на повеќе од 50 предмети од трите локации и беа посетени од 13.000 луѓе за 11 дена Прва изложба за дами и rdquo и & ldquoАмерикански приказни, и & rdquo со историски и популарни културни икони. Тој, исто така, создаде мали, привремени експонати и области за деца и игри за да го оживее искуството на посетителите. Специјалните проекти вклучуваат експериментални звучни записи на Александар Греам Бел во партнерство со Конгресната библиотека и Националната лабораторија Лоренс Беркли, како и отворањето на театарот „Ворнер Брос“.

Националниот музеј за американска историја собира, зачувува и прикажува американско наследство во областите на социјалната, политичката, културната, научната и воената историја. Исто така, има посебна галерија посветена на историјата на Афроамериканците за новиот Национален музеј за афроамериканска историја и култура додека таа зграда е во изградба.


Историја

Во 1845 година, свештеничката Хоуп Вадел од Шкотската презвитеријанска црква беше на пат од Јамајка за Западна Африка, за да изврши мисионерска работа таму, кога бродот со кој патуваше тој и неговото семејство беше уништен на гребенот во Ист Енд, Гранд Кајман На Запишал дека имало околу 1.500 жители, но немало црква или училиште, иако Англиската црква и Веслијанците некогаш биле застапени овде. Луѓето ги примија и со голема стравопоклонетост и н imp молеа да ја објавиме нивната сиромашна состојба и да им набавиме мисионер. Следната година, 1846 година, свештеникот Jamesејмс Елмсли пристигна да го преземе предизвикот да го донесе знаењето за Бог на Островот. Работел 12 години во основање на собранија во главните области.

Црквата во Кајман отсекогаш била дел од Синодот на нашиот соседен остров Јамајка. Во 1965 година, презвитеријанската и конгрегациска деноминација во Јамајка се приклучија и, иако немаше воспоставена конгрегациска мисија во Кајман, овој потег беше поздравен тука и на тој начин се роди Обединетата црква на Јамајка и Гранд Кајман. Во 1992 година се прослави спојувањето на Христовите ученици до соединувањето и така нашето христијанско семејство порасна.

Првите групи што ги формираше свештеникот Елмсли беа наречени Мисиони станици. Кога тие станаа доволно силни и беа подготвени да ја преземат одговорноста, тие беа & lsquocongregated & rsquo. Боден Таун беше првиот што се собра, а потоа Georgeорџ Таун. Кога се собра Georgeорџ Таун Вест Беј (заедно со Норт Сајд) стана мисиска станица на орџ Таун. Остана вака до мај 1908 година кога се собра Вест Беј и ја прославивме нашата 100 -годишнина во 2008 година. Во март 1994 година, ова друштво беше посветено како Спомен -црква Johnон Греј, во чест на многу саканиот поранешен министер. Затоа, Обединетата црква е составен дел од заедницата Вест Беј повеќе од 163 години. Тоа беше првата црква што се вкорени и продолжи на Островот.

Во моментов има собранија во Норт Сајд, Ган Беј, Ист Енд, Боден Таун, Савана, Georgeорџ Таун, Јужен Саунд, Кру Роуд и Вест Беј.


Johnон Греј - историја

Фондацијата Греј фамилија е изградена врз основа на духот и великодушноста на Johnон и Бети Греј, чие визионерско водство значително го обликуваше Орегон што го знаеме и сакаме денес.

Роден во Онтарио, Орегон и израснат во Монро во округот Бентон, Johnон Греј порасна истражувајќи на отворено, каде што разви доживотна посветеност на зачувување на природната убавина на државата. По дипломирањето на државниот универзитет во Орегон, Johnон се запишал во армијата и, по завршувањето на Втората светска војна, отишол во бизнис школата Харвард.

Бети е родена во Розбург и пораснала во Портланд. Дипломирала на Државниот универзитет Орегон со диплома по домашна економија и продолжила да посетува постдипломски студии на Наставниот колеџ на Универзитетот Колумбија, заработувајќи диплома за советување. Johnон и Бети се венчаа по неговото враќање од војната.

Откако Johnон заврши бизнис школа, тие се населија заедно во Портланд, каде што Johnон стана еден од најраните вработени во компанијата за производство на синџири на Орегон. Во 1984 година, тој ја продаде компанијата, тогаш наречена Омарк индустрии и продолжи да развива иконски дестинации во Орегон, како што се Sunriver Resort во Бенд, Салишан на брегот на Орегон, Скаманија Ложа во клисурата Колумбија и ’sонс Ландинг во Портланд.

Колку и да беше иконски скромен, Johnон веруваше дека враќањето е една од радостите и обврските на успехот. Динамична и шармантна, Бети беше длабоко посветена на образованието во детството, уметноста и поддршката на стипендиите за колеџ. Together, they were active and generous members of many philanthropic communities, from music to the environment to health and education, including Reed College. In 1997, John and Betty established the Gray Family Fund at The Oregon Community Foundation (OCF), which grew with the addition of Betty’s estate when she passed away in 2003. From these assets, new initiatives were added to support early childhood, geography and environmental education.

The Gray Family Foundation was officially established in 2011 as a supporting organization of OCF, and John died shortly after. His children, grandchildren, and great-grandchildren now carry on the legacy he began together with Betty, helping Oregon youth grow into lifelong stewards of their place and community.

“From an early age, I knew that there was something very special about Oregon and felt a strong loyalty to my homeland. Later in life I recognized that, if I wanted my great grandchildren to have this same connection to the land, I needed to be active in protecting this incredible place before it is too late.” –John Gray

“Do what you can. If you can’t give money, give time or give your expertise. I think there is something everyone can contribute.” -John Gray


A Brief History of Gray Marine Engines

Having lived in the Detroit area for many years where Gray marine engines were built, I had respect for the Gray Marine Motor Company. However, I knew little of its history. That changed when I acquired a copy of a history of that company written by the son of the founder. The document is an unpublished manuscript written by John W. Mulford in 1961. It runs to 41 pages, single-spaced. Actually, it is a family history as well as a company history. Like other such documents, it may contain some family traditions and some recollections that are not entirely correct. Until 1941 when he took his father’s place at Gray, John W. Mulford operated a printing business.

O. J. Mulford was born in Monroe, Michigan in 1868. A few years later the family moved, first to Indiana, then to Stanton, Michigan. The father was a lumberman, and lumber was still being cut in the great pine forests of northern Michigan. As a boy, O. J. Mulford began to learn the printing trade, working in a print shop in Stanton. He continued in school after the family moved to Detroit and worked in a commercial printing shop part time. He then acquired a print shop of his own.

After a bout with meningitis, he went to live with an uncle in California. There he worked as a printer and developed a business of street car advertising. Back in Detroit, he started his own street car advertising business as well as an advertising agency. He also acquired a lifelong love of boats.

About 1890,O. J. Mulford with a W. A. Punge and a Mr. Seymour, a yacht designer, formed the Michigan Yacht and Power Company, bought a building in Detroit where the Naval Armory now stands, and began building small power boats. That same year they became distributors or perhaps exclusive agents for the Sintz gasoline marine engine built in Grand Rapids, Michigan. Undoubtedly it was one of the best marine engines available during those pioneer times. In 1901 or 1902, according to the manuscript, they purchased the Sintz company and moved it to Detroit.

Larry Mahan of Marstons Mills, Massachusetts has a collection of Sintz information, including stock ownership records. In 1900, O. J. Mulford owned just one share of stock in the Sintz Gas Engine Company. In 1901, when the Sintz company was moved to Detroit, Mulford owned 1300 shares and W. A. Punge (see above) was the largest shareholder with 3481 shares. Several prominent Grand Rapids people still owned considerable stock, including many of the early Sintz owners. He mentioned that by 1894 the Sintz family no longer had a financial interest in the company. Clark Sintz had sold his interest he and his son Claude founded Wolverine Motor Works. Larry Mahan states that the Sintz Gas Engine Company was absorbed into Michigan Yacht and Power Company late in 1903. The Sintz Gas Engine Company ceased to exist. In 1903, W. A. Punge was building automobiles at the boat factory.

Returning to the manuscript story, Mulford sold his interest in the Michigan Yacht and Power Company late in 1905. That was the year that the Gray Marine Motor Company was formed with O. J. Mulford, president, Paul Gray, vice-president, and David Gray, secretary-treasurer. Paul and David Gray were sons of a banker, John Gray. They began with a line of single-cylinder two-cycle designs and then expanded into other engines. They developed a four cylinder four-cycle engine with the automotive market in mind.

Meanwhile, the United States Motor Company had been formed in 1909 by Frank Briscoe to merge Maxwell, Columbia, and Stoddard-Dayton Truck. [This is not the U. S. Motors Corp. of Oshkosh, Wisconsin.] I have been told that the history of the United States Motor Company is in George Dammann’s book 70 Years of ChryslerНа U. S. Motor purchased Gray and Mulford became vice-president of U. S. Motor. At the time of the sale, Gray was building about seven thousand engines a year. Unfortunately, U. S. Motor went bankrupt the next year, 1910. With $ 160,000 of investment by others, Mulford purchased Gray, now calling it Gray Motor Company, without ‘marine,’ as he had automotive engines in mind. One of the investors was Charles King, who developed the King car with a Gray Engine.

Gray Motor Company spent considerable money on an air starter for cars but it never did see production. The 1919 edition of The Modern Gasoline Automobile by Victor W. Page describes the Never-Miss Starting System which undoubtedly is the Gray development. A control knob on the dash admitted compressed air from a tank to a device mounted on the front of the crankshaft. A piston, rack, and pinion cranked the engine a couple of turns. The operation could be repeated if neccesary until tank pressure became low. After the engine started, a foot-pedal engaged an air compressor to recharge the tank. John Mulford remembered an air starter on the family car when he was a child. The Never-Miss was one of many starters that lost out to electric starting.

Some of the four-cylinder Gray engines were used in lifeboats during WWI, as well as on drainage pumps to pump out trenches in France. After the war, this engine was named the ‘Victory Motor.’

Gray stationary engines are not mentioned in the manuscript, but I know that Gray did build hopper-cooled engines in the 1911-1914 period.

The Gray ‘gearless’ outboard motor is in Gray catalogs of 1915-1918. They had a flexible shaft in the lower end instead of the usual gear box. The Chesapeake Bay Maritime Museum in St. Michaels, Md.has one in its collection. The outboard is mentioned in the manuscript, but with the wrong period of production.

The company built a new factory in 1917 at 2102 Mack Avenue on the Detroit Terminal Railway. War work included the machining of artillery shells. After the war, the Victory engine was built for some car and truck applications. Traffic Truck in St. Louis, Kohler Truck in New Jersey, the Panhard truck, and the Crow-Elkhart car were among those customers. Looking through Wendel’s Encyclopedia of Farm Tractors, I discovered that the Gray Victory engine was used in the little Prairie Queen tractor in 1922.

Though Paul and David Gray had been partners in the founding of the company, their names do not appear again in the manuscript. Mulford continued his advertising business. He was not suited to managing an industrial firm so he always needed a good factory manager. The manuscript tells the names and backgrounds of the men who held that job over the years.

While Billy Blackburn was manager, he modernized the Victory engine and called it the model X, according to the manuscript. However, I found that Gray ads in 1920 called the marine version the VM (Victory Marine). In 1921, F. F. Beall came to be manager of Gray. He further improved the engine and named it the Gray-Beall engine. My listing of marine engine catalogs in the February 1992 issue of Gas Engine Magazine includes literature on the Gray four cylinder automotive and marine engines, including the Gray-Beall of 1921. Production of the two-cycle engines continued, at least through 1924.

1921 was the year that the Gray automobile was developed together with an inexpensive model Z engine for the car. They built 75,000 cars from 1922 to 1924. By then the car operation was in very bad financial condition. Mulford managed to buy back the marine engine part of the business in 1924, together with 3,000 model Z engines. The reformed Gray Marine Motor Company purchased the old Northern car plant at the corner of Canton and East Lafayette (6910 Lafayette) for their factory. From this time on, Gray was in business converting engines for marine use.

The April 10, 1924 issue of Motor Boat Magazine contains a brief report that O. J. Mulford had bought back Gray Marine the previous August. The article contains some Gray history which agrees well with the manuscript. It has a portrait of Mulford.

In the later 1920s, Gray converted the Studebaker light six and big six. These were followed by conversions of the Pontiac six and some Hercules industrial engines. The 3,000 model Z engines were all converted and sold. The issue of Motor Boat just mentioned has a two-page advertizement for Gray engines. There are excellent pictures of the Z and X engines. The Z is a 12-18 HP 4 cylinder L-head design that seems to owe a lot to the model T Ford. The X is a 35 HP 4 cylinder OHV engine. Both engines employ much aluminum to reduce weight. Gray continued to offer 1-and 2-cylinder two-cycle model U engines.

At some point, Chris Craft took over the conversion of Hercules engines and Gray switched to Continental engines. A friend who toured the Gray factory in 1940 remembers seeing Continental engines being converted. 1936 was a turning point. That year they began negotiating for the new General Motors 6-71 diesel. The project was highly successful, and Gray was poised to build a great many 6-71 conversions for the war effort. By 1941, John W. Mulford had taken his father’s place at Gray, so the manuscript contains much detail of the wartime operation. They reached a production rate of 100 engines per day requiring constant expansion into new factory space. O. J. Mulford died August 2, 1943.

After WWII, there were two contenders for the purchase of the Gray Marine Motor Company. One was General Motors, which would make it their marine engine division. The other was Continental, who wanted their own marine engine business. The deal with Continental was the successful one. According to William Wagner’s book Continental, Its Motors and Its People, Gray was acquired by Continental on June 14, 1944 for $2.6 million. John W. Mulford was made general manager of Gray. The manuscript tells some interesting tales about the boat builders who were Gray’s post-war customers. The manuscript does not tell the date at which Continental closed Gray because that was after the manuscript was written, but I believe it was in 1967.

I thank Phil Brooke, Jr. of Spokane, Washington, for the Mulford manuscript and Larry Mahan of Marston Mills, Massachusetts for reviewing my article and supplying the Sintz ownership data. Larry plans to publish a history of the Sintz and Wolverine operations.

Gray catalogs in the Motor Vehicle Manufacturers Association Patent Library, Detroit

1912 instruction book. Hardback.

1913 pocket catalog. All engines two-cycle.

1920 catalog. Little change.

1921 marine engine catalog, the two-cycle engines are shown plus a 4-cylinder OHV engine. The four is rather ugly with a very high rocker arm cover.

1921 catalog showing the Gray-Beall automotive engine. A good-looking OHV design.

1922 sheets, one showing the two-cycle engines and the other showing an OHV automotive engine. It looks much neater than the one in the 1921 marine engine catalog.

1924 sheets with good cross-sections of the one and two cylinder two-cycle engines. Also a pocket catalog for the entire line.


Pastor John Gray Bio, Age, Wife, Family, Salary, Net Worth and Sermons

Pastor John Gray born John W. Gray III, is an Associate Pastor at Lakewood Church in Houston, Texas under the leadership of Pastor Joel Osteen.

John accepted Jesus Christ as Savior at seven years old at Bethel Baptist Church under the pastorate of Dr. Wayne Davis. Born into a musical family, John showed an early interest in music and was directing the choir at seven years old. His passion for music and the arts was evident throughout his formative as he was a part of every theatrical production at church and at school.

After graduating from Withrow High School in 1991, John accepted an academic scholarship to The College of Wooster in Wooster, Ohio where he continued to pursue music and acting. A sudden and devastating illness to John’s beloved grandmother at the beginning of his sophomore year caused John to lose focus on his academics and he subsequently flunked out of school after that semester. Derailed temporarily, John headed home to seek direction and clarity for his next move. He subsequently enrolled in The University of Cincinnati and became a part of the traveling Gospel Choir that represented the school around the country. While home, John heeded the call to the preached ministry on the Sunday of his 21st birthday at Bethel Baptist Church and preached his first sermon that September.

Not long after accepting the call to preach the Gospel, John was asked to be a cast member in a touring stage play starring Grammy Award winning Gospel artist Kirk Franklin and The Family.

After touring with Kirk Franklin, John’s heart led him to participate in a musical tour whose purpose was to eliminate racism and create equality in the Body of Christ. The tour was headlined by DC Talk, Out of Eden and The Katinas.

After that tour, in September of 2000, John accepted his first Youth Pastor’s position at The First Baptist Church of Lincoln Gardens in Somerset, New Jersey under the leadership of DeForest Soaries. It was while youth pastoring in New Jersey that John felt that he had found the call of God on his life: impact youth and young adults with the Word of God through music, comedy and preaching-all at the same time.

As a speaker, John has traveled the world speaking to youth, young adults, entire churches, conferences and camps.

He has directed, produced or co-produced award winning films, released two musical albums, a comedy DVD and appeared on hit T.V. shows “Sister, Sister” and “Tyler Perry’s The House of Payne.”

John was ordained an Elder at Northview Christian Church in Dothan, AL in March of 2010. He currently serves as an Associate Pastor at Lakewood Church in Houston, Texas under the leadership of Pastor Joel Osteen.


John Gray - History


Though shrouded by the mists of time, the chronicles of Scotland reveal the early records of the Norman surname Gray which ranks as one of the oldest. The history of the name is interwoven within the colourful plaid of Scottish history and is an intrinsic part of the heritage of Scotland.

Diligent analysis by professional researchers using such ancient manuscripts as the Domesday Book (compiled in 1086 by William the Conqueror), the Ragman Rolls, the Wace poem, the Honour Roll of the Battel Abbey, the Inquisitio, the Curia Regis, Pipe Rolls, the Falaise Roll tax records, baptismals, family genealogies, and local parish and church records shows the first record of the name Gray was found in Northumberland where they were seated from very early times and were granted lands by Duke William of Normandy, their liege Lord, for their distinguished assistance at the Battle of Hastings in 1066 A.D.

Variable spellings of the name were typically linked to a common root, usually one of the Norman nobles at the Battle of Hastings. Gray occurred in many references from time to time, and variables included were Grey, Groy, Croy, Graye, and many more. Scribes recorded and spelled the name as it sounded. It was not unlikely that a person would be born with one spelling, married with another, and buried with a headstone which showed another. Preferences for different spellings were derived from a branch preference, to indicate a religious adherence or sometimes to show nationalistic allegiance.

The family name Gray is believed to be descended originally from the Norman race. The Normans were commonly believed to be of French origin but were, more accurately, of Viking origin. The Vikings landed in the Orkneys and Northern Scotland about the year 870 A.D., under their King, Stirgud the Stout. Later, under their Jarl, Thorfinn Rollo, they invaded France about 910 A.D. The French King, Charles the Simple, after Rollo laid siege to Paris, finally conceded defeat and granted northern France to Rollo. Rollo became the first Duke of Normandy. Duke William, who invaded and defeated England in 1066, was descended from the first Duke Rollo of Normandy.

After the Conquest, Duke William took a census of most of England in 1086, which became known as the Domesday Book. By 1070, William's nobles were growing restive, dissatisfied with their grants of land. William took an army north, and laid waste most of the northern counties. King Malcolm Canmore of Scotland offered refuge to these nobles, granting them land. Later, King David, about 1160, also encouraged his Norman friends to come north to join the royal court and obtain lands.

The surname Gray emerged as a notable Scottish family name in the county of Northumberland where they were recorded as a family of great antiquity seated with manor and estates in that shire. Anschatel Groy settled in Chillingham in Northumberland after accompanying William the Conqueror in 1066. He was from the department of Haute Saone called Gray, sometimes Groy, or Croy, in Normandy. From this house sprang the Grays of Suffolk, Kent, Tankerville, and Stamford. In 1248 the Chillingham branch moved north when Hugh Gray settled in Berwickshire, and John Gray became the Mayor of Berwick in 1250. Henry Gray rendered homage to Kind Edward I of England on his brief conquest of Scotland in 1296. Sir Thomas Gray of Lanarkshire was an important historian of early border life. The Grays became more prominent in Scottish life and became a fully fledged Scottish Clan of great dignity. Of note amongst the family at this time was Sir Thomas Gray of Lanarkshire.

The surname Gray contributed much to local politics and in the affairs of England or Scotland. Later, in the 16th, 17th, and 18th centuries the country was ravaged by religious and political conflict. The Monarchy, the Church and Parliament fought for supremacy. The unrest caused many to think of distant lands. The news about the attractions of the New World spread like wildfire. Many sailed aboard the fleet of sailings ships known as the "White Sails."

In North America, migrants which could be considered kinsmen of the surname Gray, or variable spellings of that same family name included Francis Gray who settled in Virginia in 1635 with his wife Alice Robert Gray settled in the Barbados in 1680 with his wife and servants David, Edward, Henry, James, John, Joseph, Martha, Patrick, Richard, Samuel, Thomas and William Gray, all settled in Philadelphia between 1840 and 1860 Daniel Grey settled in Virginia in 1654, along with Samuell, Thomas, Miles, and John John Graye settled in Virginia in 1673.

The family name was noted in the social stream. There were many notables of this name: Admiral Gordon Gray Sir James Gray, Air Marshall Gray Admiral Sir John Gray Sir William Gray George Gray signed the draft Constitution of the United States in 1787.


A History of Hospitality and Service at Salishan COASTAL LODGE

John Gray is the kind of man legands are made from. A native Oregonian, John Gray was the consummate self-made man who came to be known as &ldquoThe Quiet Lion.&rdquo From humble beginnings to business degrees from Oregon State University and Harvard to serving his country in World War II, John Gray envisioned the Pacific Northwest, with its lush greenery and year-round beauty, as the ultimate natural haven. And, thus the vision for Salishan was born.

Brilliant Beginnings

As the developer and builder of several high-end resorts and rustic lodges in the Pacific Northwest, including Sunriver Resort near Bend, Skamania Lodge in the Columbia Gorge in Washington, and John&rsquos Landing in Portland, Gray sought to build a luxurious jewel on the stunning central Oregon Coast. In 1961, Gray began purchasing parcels of land that comprises the Salishan development and current grounds. With a dedication and sensitivity to the environment and in harmony with the natural resources of the region, John Gray first spearheaded the construction of the first Salishan Spit homes, followed by the first nine holes of the golf course (the back nine of the current Salishan Golf Course), and finally the lodge at Salishan, which opened in 1965.

A Fully Realized Dream

Since then, Salishan has been remodeled and updated to make it the expansive coastal lodge destination it is today. With the addition of the Tennis Center and the luxury spa, and multi-million dollar renovations to the main grounds and accommodations, Salishan Lodge is the fully realized dream of its founder.

A Spirit of Philanthropy

John Gray passed away in 2012, leaving a still-present spirit of philanthropy and the legacy of hospitality in each of his real estate projects. Salishan Coastal Lodge embodies his spirit of adventure, wonder of nature and attention to nature's details, which ultimately make each guest's stay memorable. This is just part of a legacy of Gray's creativity, integrity, and generosity.

Where Vision Becomes a Reality

While John Gray was the visionary that spearheaded the construction of Salishan, an incredible support team and staff aided, and continues to this day, to make that vision a reality.

  • Architect John Storrs pioneered the Northwest style of architecture of Salishan Coastal Lodge, emphasizing the use of locally sourced woods, natural light, and harmony with the Oregon landscape.
  • Landscape architect Barbara Fealy was responsible for the feeling that Salishan grows organically out of the coastal forest.

My boyfriend and I recently stayed here on a whim during a trip to the Oregon coast and absolutely loved it. The architecture is gorgeous and the grounds are pleasant and relaxing. Would definitely recommend!

Emily T. (TripAdvisor)

Our first trip to the Oregon Coast was fabulous! Love the Salishan Resort! The staff was gracious and kind. Great golfing, tennis, hiking, whale and seal watching. The scenery on the coast and beaches were beautiful (better than California and Cabo). The food was excellent and comes from local farms in Oregon. A must try vacation! A great break from the Texas heat, we will be returning every year.

Cheryl B. (TripAdvisor)

Great first experience here! The pool and hot tub are huge and the staff at the bar was excellent. Another perk was across the street there is a private beach access for Salishan members which was great to get away from crowded beaches. Can not wait to come back in the summer to check out the beautiful golf course.

Zakk K. (TripAdvisor)

We had a great day at the Arial Park at the lodge. Dillion, Chad, and Christian were our guides and they were a lot of fun. A perfect day adventure for our mother daughter weekend

Chad And Kelly M. (TripAdvisor)

Salishan has recently changed ownership and the new management has made exciting changes and breathed new life into the resort. This is a wonderful destination resort for people looking for a peaceful retreat and a classic Pacific Northwest experience. At the same time, there is enough action going on that it’s a great resort for families.

Leah Deangelis (The Modern Travelers)


Погледнете го видеото: Because You Loved Me - Céline Dion Lyrics (Септември 2022).

Video, Sitemap-Video, Sitemap-Videos